Walidacja podpisów i pieczęci elektronicznych – GetValid to nowa usługa dostępna OnLine
Walidacja podpisów i pieczęci elektronicznych – GetValid to innowacyjna kwalifikowana usługa walidacji Cencert. Dzięki GetValid możesz zweryfikować, przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa, czy podpisy
na dokumentach elektronicznych są ważne i zgodne z prawem, a treść dokumentu nie została zmodyfikowana.
Po zakupie, otrzymasz e-mail z Kodem walidacji, pozwalającym na logowanie do Portalu Cencert GetValid. Gdy tam się zalogujesz, uzyskasz dostęp do panelu użytkownika, poprzez który będzie można kierować dokumenty do walidacji oraz odczytywać i pobierać raporty.
Kody które otrzymasz po zakupie usługi GetValid służą do wykonania walidacji określonej liczby dokumentów. Nie zależy to od tego, ile podpisów lub pieczęci zostało złożonych pod każdym dokumentem.
Dzięki usłudze GetValid zyskujesz:
- Pewność – potwierdzenie że dokumenty są prawidłowo podpisane.
- Zgodność z prawem – raport walidacji możesz wykorzystać jako dowód w sądach i urzędach.
- Bezpieczeństwo – zaufanie i najwyższy poziom ochrony danych, zgodnie z eIDAS.
- Trwałość – nie musisz powtarzać procesu weryfikacji dokumentu.
Z usługi GetValid możesz korzystać za pośrednictwem Portalu Cencert GetValid albo jeśli nie chcesz przesyłać dokumentów poza Twoją organizację, możesz zainstalować usługę GetValid na własnym serwerze.